A girl with big dreams.
i create my own world from anything i could possibly imagine.
Screaming the insides to the deaf and
forcing fake smiles for a day to day basis.
im a dreamer , a believer and a sinner.
I would enjoy gving sucker punches jst fo the fun of it.
im very much aware that i am just as plain
as anyone else-nothing special.
i appreciate eccentricity, serenity and things surreal.
Sometimes I wish I could, turn back time
Impossible as it may seem
But I wish I could, so bad :/
I stay true to myself and my style,
and I am always pushing myself
to be aware of that and be original.
lotsalovemydearestpeople:)
Khamis, 24 Jun 2010
my gendut teristimewa
seven things i HATE &i LIKE most about you ^-^
layan perasaan buat seketika c[:
oh yeah , wondeerrrr takk why i put ths songgy ? hah hah aku renduu renduu gila baban lah dekat diaa , bila layan2 laguuu ,tetibe timbul perasaan yang aneh? .cehceh. eh apahal lagu neh cam ade KIMIAA jeh ngan lyfe aku . wahwah , ohh benci gila subject chemistry -_-" . muahaha , oh yeah oh yeah . tetibe lah lak en na jiwang jiwang . kalau menyampah jiwang2 pegi rock and roll dalam jamban .shush2 ;) lagu nie aku tujukan kepada GENDUT terchenta aku dan hubungan yang terlampau lampau istimewa kami . ade bunyi cam pasangan OKU ta ? haha :D tapetape oku pun tapee comel gilee ;) so bleh nampak la en btape istimewanya kitorang . HAHAHAHA . bongok lah ina neh =='
PARAPPAPAPUN ,
biasalah kan kan kite mesti ade rase pelbagai perisa dan rasa an an dalam apa apa relationship pun. dalam berkawan dan berteman dah banyak gila juga aku rase kemanisan andand kepahitan ;) tapi aku tak menyesal . seronok juga, tadalah hidup aku neh penuh kebosanan ,well2 tulah orang kate kehidupan . dapat pengalaman pulak tuh ,berharga tau ? supaya kita lebih berhati2 lain lain kali . jadi kawan kawan . warning baik punyaaa , wa ade pengalaman banyak punya dengan orang macam lu orang . wahwah . hoi mangkuk dahdah lah melalut -_________-'
LEKKLUUUU ,
okaiokai.sini main story .MUAHAHA. lagu tuh nuthng much , bukan aku na kate aku benci dekat dia pun , aku sayang dia gila babi kot. HAHAHA . tetapi TAPI , aku tak maksud kan semua tuh kat dia , contoh yang sal 'YOUR FRIENDS, THEY ARE JERKS' . HAHAHA sungguh lah tak kan . haih -_-' tapi apa apa pun, gendutku lebih memahami ape yang aku maksudkan.ilysfm gendut <33
I LOVE YOU 12:47 PTG
lotsalovefarinaboncet
heytt :DD
dunia membosankan sudah bermulaa :]
STUDY STYDO STUDY STYDO :O
my feelings ? -..-
makan.tido.bangun.
whaaat should i do succa ?
-_________________-
ohh toodle yesterday , hello tommorow c:
b l o o p :)
baca tao ? :D
AISYAH FARINA bT ZAIDI
sya , farina && ina ; triple
11 JULy , 19 yrs oldy :) O M G !
im SINGLE foreverafter
Taman Tun Dr Ismail Jaya
UITM SEGAMAT
skrng ? brht seketika :)
tut tut tut.
hui.hoi.hai. :D
belog boncet simple sahaja :)
insyallah mudah difahami . keke :P
warning warning dahuluu
belog boncet memang tidak berilmiah
its all about boncet dan boncet :)
NO OFFENCE awak:)
saya sayang semua orang yang saya sayang!
tergedikgedik & a bit annoying
miahahaha
i dont give a shit lah awak :)
R E N D U S A N G A T
♥ loves
♥ Desires
I want to have fun. I want to shine like the sun. I want to be the one that you want to see. I want to knit you a sweater. I want to write you a love letter. I want to make you feel better. I want to make you feel free.
I have a feeling that being in love sometimes means the projection of your desires onto another person. The important thing is that you like the other person, respect the other person and want to raise children with the other person.
I prefer to be a dreamer among the humblest, with visions to be realized, than lord among those without dreams and desires.
I have learned to seek my happiness by limiting my desires, rather than in attempting to satisfy them.